9. Ophelia har kommit!

Idag kom Ophelia efter en lång resa med bil och tåg! Det var väldigt spännande att öppna paketet tillsammans med Lieve Aap!

 

Jag tog saxen och Lieve Aap skulle hålla lådan.

 

 

När jag hade fått upp lådan, blev Lieve Aap så nyfiken att han hoppade upp på den!
Men då kunde ju inte Ophelia komma ut!
Så jag sa åt Lieve Aap att han skulle hoppa ner och hjälpa mig öppna istället.

 

 

Då gjorde han det, och se, här tittar Ophelia ut.
Hon var fortfarande lite åksjuk efter resan och lite blygg också.
Hon visste ju inte till vem hon skulle komma, det hade ingen sagt till henne.

 

 

Efter en stund vågar hon komma ut ur lådan.

 

 

Här visar vi upp henne för matte. Det tyckte matte var väldigt roligt.
Ophelia blev glad över att ha kommit till oss!

 

 

Vi kommer säkert att ha väldigt roligt tillsammans!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0